Funderingar

Idag är jag ledig och det är världens finaste värder ute. Det känns som det är sommar och det är säker 18 grader. Med korta ärmar gå jag ut i solen. Varma vinder smeker min kind och jag tar ett djup andetag och njuter av sommarvärmen trots att det bara är mars månad.. livet är underbart. Mitt hjärta fylls av välbehag.. Men anledningen till att jag började skriva var inte hur underbart livet är , Nej det var för att jag har problem som jag själv har svårt att lösa. Jag känner inte igen mig själv!! livet är underbart men inte för mig!! Det suger!!! Jag har allt jag kan önska eller i alla nästa. Jag har inget att klaga på egentligen.. MEN ÄNDÅ MÅR JAG PISS.. Kan någon hjälpa mig??

Mina problem är:

Jag tänker för mycket och vill ständigt utvecklas vilket gör att mina KRAV på mig själv blir så höga att jag bara vill SPY!!!

Jag trivs inte i min kropp då jag älskar att träna och aktivera mig. Nu känner jag mig bara fet och ful och förmår mig inte att träna.. Varför???

Bara jag kan lösa dessa två har jag kommit lång på vägen... Men motivationen finns inte och då halkar viljan iväg..

Min bok står tom. Alla vita sidor får mig att få ångest istället för att se vilka möjligheter jag har!! HJÄLP SNÄLLA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0