Ångest

Solen skiner och det är varmt ute det gör mig glad och varm innombord!! Jag märker hur jag ler!! Men samtidigt har jag en känsla i kroppen av obehag!!! Jag mår piss samtidigt som jag är glad för att det är vår?? Varför mår jag inte bra??

Det enda jag vill är bara att sitta i ett hörn och grina!! Mot människor omkring mig försöker jag vara glad och jag känner mig som ett stormigt hav. Vågor av gädlje samtidig som vågen slår över och jag blir påmind över min dåliga mående.. är det inte konstigt?? Vad har jag att må dåligt över???

Varför känner jag så här!!



Jag är inte hel!! Jag är inte mig själv!!

Var finns du?? Var tappade jag mig själv?? Jag som var så stark och klarade allt!! Jag som ville alla väl och gjorde allt för att hjälpa!! Jag som ofta tränade och älskade livet!! Eller? Har det alltid varit så här??

Är det för jag har flyttat och fått nya vänner?? Kanske saknar jag mitt gamla hem, tryggheten alla pappade ord från mina vänner. Den starka känsla av andra tror på mig!! 

Är det för jag fått mer ansvar och jag ställer högre krav utan att någon finns där och stöttar mig!!

Jag hatar alla krav, jag vill bara vara mig själv och leva mitt liv. Jag vill ha äventyr och åka snowboard varja dag!!

Varför förverkligar jag inte mina drömma??


Många frågor fulla med bortförklaringar!!

SLUTA TÄNK BARA GÖR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0