Hur kan jag gå ner så fort i vikt??

Hur kan jag rasa i vikt så fort?? Äter jag inget??

Jo, de första 2 kg är vatten som lämnar kroppen då jag äter mycket protein. Då finns det inga kolhydradeter som binder vätskan i musklerna.

Så min faktiska viktnedgång i fett är 1 kg.



Jag har ett bra hjälpmedel för att gå ner i vikt. En gratis app på min Iphone som räknar ut hur mycket kaloriker jag äter under en dag och hur mycket kalorier jag gör av med när jag tränar.. På så sätt kan jag ha koll så jag inte stoppar i mig för mycket energi. Jag äter alltså ett underskott av energi så min kropp måste ta energi från mitt fett!

Jag äter under 1500 kcal per dag. Jag varierar min träning och mitt kcal-intag så att kroppen inte vänjer sig vid ett speciellt mönster för då blir det svårt att gå ner eftersom kroppen anpassar sig..

Nu har ni mina bästa ner-i-vikt-tips!!

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0